سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >


وسایل مورد نیاز:

چیز خاصی مورد نیاز نیست فقط کافیه مقداری روغن و واکس مو از سرتون چکه کنه و ترجیحاً صورتتون پر از جای چاقو باشه.چون دخترای این قسمت شهر به کسی پا میدن که یه نمه تو مایه های فردین باشه!


روش مخ زدن:

پس از اطمینان از اینکه سوژه مورد نظر برادر یا پسر خاله یا پسر عمو و اینا نداره میرید به سمتش و بش میگید:آبجی یه غلام لوتی نمی خوای؟!

تبریک میگم شما تونستی یه زید واسه خودتون ردیف کنید!از همین الان دارم هفته بعد رو مجسم میکنم که یه پیکان جوانان گوجه ای زیر پا و زید بغل و جاده شمال


نظر()

  


وسایل مورد نیاز:

همه چیز های بالا به غیر از ماشین بالای 15 میلیونی.(پراید و 206 برای چنین مواردی مناسبه.مواظب باشید که ماشینتون کلاسش از 206 بیشتر نباشه چون دختره در این مواقع احساس سرخوردگی و تضاد طبقاتی شدید میکنه و عمراً بتون پا بده

روش مخ زدن

با ماشین خیلی آروم در کنار خیابون حرکت میکنید و هر دختری که دیدید جولوش ترمز میکنید و بش میگید : سلام. سوار شو بریم با هم یه دور بزنیم))
تبصره: 87 درصد دختر ها در این هنگام سوار ماشین نمیشن اما شما نا امید نشید و بازم به طرف گیر بدید و بتون اطمینان میدم که طرف در بار سوم سوار ماشین میشه.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  



وسایل مورد نیاز:

یک جفت صندل سفید

شلوار مدل بوسینی ,و یا هر شلواری که بشه دمپاش رو بالا زد

یک تی خط دار حلقه ای (ترجیحاً آبی کمرنگ یا مشکی)- ترجیحاً موی بلند

ریش عجیب و غریب- چشمای هیز و کشیده –ماشین بالای 15 میلیون و همچنین مقداری زبان به اندازه کافی

روش مخ زدن

دیگه مخ زدن با گفتن واژه هایی مثل:خانوم ببخشید ساعت چنده؟ - میشه وقتتون رو بگیرم؟ - تو بخورم و ... کاربردی نداره باید و باید به جاش کار های زیر رو انجام بدید

به بالای شهر رفته و جولوی یکی از مراکز تجاری مقادیری با ماشین خود به متر کردن خیابون ها می پردازید.2-سوژه مورد نظر را شناسایی میکنید 3- با ماشین خود جولوی پای سوژه توقف نموده و از ماشین پیاده میشوید(ضبط ماشین روشن باشد). 4- وقتی از ماشین پیاده شدید در ماشین رو باز گذاشته و بدون اینکه حتی نیم نگاهی به سوژه بیندازید وارد مرکز تجاری میشوید .5-سپس از مرکز تجاری خارج میشوید و به سمت ماشین خود می آیید .(بتون قول میدم سوژه همچنان کنار ماشین شما ایستاده است)6-سوار ماشین می شوید و اصلا به سوژه توجه نمیکنید.7- با ماشین چند متر به جلو میروید اما دنده عقب می کنید و به سمت سوژه می آیید و به او می گویید:سلام.بیا بالاشرمنده که منتظرت گذاشتم .آخه کار داشتم.حالا بشین بریم


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خیلی ها میگن که ما از یه پسر خوشمون اومده که تو دانشگاهمونه آیدیش رو هم داریم و میخوایم از طریق چت رابطمون رو شروع کنیم چون اگه بخوایم بصورت حضوری و آشنا با طرف صحبت کنیم ممکنه یا ضایع شیم یا طرف تحویلمون نگیره.
خب اولین اشتباهی که معمولا همه میکنن اینه که سریع خودشونو معرفی میکنن. این بزرگترین اشتباهه. ببینید تو این کار هدف اینه که مخ طرف زده بشه. اینم بگم که در خیلی موارد ممکنه شما برای طرف آنچنان جذابیتی نداشته باشید. یا اینکه طرف خیلی مغرور باشه. بنابراین باید یه مدت ناشناس باقی بمونید. خب حالا تو این مدت تا میتونید باید بطور غیر محسوس از طرف آمارشو بگیرید و نقطه ضعف هاش رو پیدا کنید و اینکه ازش امتیاز بگیرید. مثلا باید طوری خودتون رو نشون بدید که بعضی از رازهاش رو بهتون بگه. خب برای اینکه بهتون اعتماد کنند مهمترین قدم اینه که زیاد خودتون رو کنجکاو نشون ندید. زیاد سوال نکنید. حرفای مفت نزنید. اینو من تجربه کردم. راجع به سیاست باهاش صحبت کنید. از فلسفه باهاش صحبت کنید. البته خب باید یکم واسه اینکارا مطالعتون رو زیاد کنید. ببینید باید خیلی با سواد باشید. منظورم سواد دانشگاهی نیست. منظورم اینه که باید اطلاعات عمومیتون بالا باشه. نکته دیگه اینکه دقیقا سعی کنید مثل پسرا باشید. مودب و با کلاس باشید ولی به هیچ وجه افه نذارید. رک باشید و صریح جواب بدید. نکته دیگه اینکه سعی کنید خاکی باشید. مثلا اگه از وضعیت مالیتون پرسیدند حتی اگه پولدار هم هستید باز بگید وضعمون خوبه ولی آنچنان هم پولدار نیستیم.
مهمترین نکته اینکه بعد از یه مدت یکی دو تا راز ساختگیتون رو بهش بگید و این رو هم خاطر نشان کنید که چون بهت اعتماد دارم اینو فقط به تو میگم. باز یه نکته مهم دیگه این که از همون اول یه برنامه ای پیاده کنید که به هیچ وجه ازتون نخواد که یه قرار با هم بذارید. مثلا از بی جنبه بودن پسرا و اینکه همش دنبال سکس هستند باهاش صحبت کنید و این رو هم بگید که من واسه این از تو خوشم اومده که آدم با جنبه ای هستی. نکته بعدی اینکه به طرف نگید که شما رو دیده ولی خودتون رو معرفی نمیکنید. چون در این صورت ممکنه تصورش بره طرف یکی دیگه که یا از شما بهتره و یا بد تر. در هر دو صورت این کار نتیجه خوبی نداره. ازش در مورد پسرا بگید. در مورد دوست پسر قبلیتون باهاش صحبت کنید که چطوری بهتون خیانت کرد و اینکه چقدر اولش ناراحت شدید اما بعدا فهمیدید که اونقدر هم اهمیت نداشته.
خب اگه این کارا رو بکنید طرف یواش یواش خودشو لو میده. مثلا ممکنه شروع کنه از دوست دختر های قبلیش واستون بگه. از خاطراتش بگه. از شکستش در اولین عشقش. حالا اینجا جاییکه باید کاری کنید که شکار فکر کنه که دقیقا درکش میکنید. مثلا یه جوری حرفای خودش رو با یه لحن و کلمات دیگه به خوردش بدید. من اینو زیاد تجربه کردم. خیلی ذوق میکنند وقتی میبینند آآآآآآآآآآ این دختره چقدر مثل من فکر میکنه. خاطراتی مشابه با خاطرات خودش واسش تعریف کنید. چیزی که هست اینه که توی این مدت به هیچ وجه نباید توی دانشگاه سوتی بدید. اصلا سعی کنید نامرئی باشید. وقتایی که از کنارش رد میشید خیلی با شخصیت باشید و اصلا سرتون رو پایین بندازید. با دوستاتون آروم و یواش صحبت کنید. خنده رو فراموش کنید. فقط لبخند بزنید.
خلاصه این که باید تمام زیر و بم زندگی طرف رو در بیارید. کوچکترین مسائلش رو نباید از خاطر ببرید. یه روزی بدرد میخوره. خب حالا با این همه اطلاعاتی که از طرف دارید و با این همه چیزهایی که راز بودند و واستون تعریف کرده اگه بخواد هم نمیتونه باهاتون دوست نشه


نظر()

  


هروقت به موبایل شما زنگ زد و مشغول تعریف کردن وقایع روزانه اش بود(که معمولا این کار را با افزایش شاخ و برگ و با آب و تاب دادن به آن انجام میدهد) صحبت هایش را قطع کرده و اعلام نمایید که پشت خطی دارید و لطف کند و 1 ساعت دیگر تماس بگیرد !

هر وقت خواستید وی را سوار ماشین کنید با استفاده از عطر زنانه مادر و یا خواهر محترمتان فضای ماشین را عطر آگین کنید و هنگامی که ازتان پرسید این بوی چیست شروع به تناقض گویی کنید تا تصور کند رقیب دارد!(مسلماً این عمل بسیار غیر انسانی است و تنها در صورتی این کار را انجام دهید که مطمئن شوید بعد ها ناحیه ای از وجود شما به نام وجدان شروع به خارش و درد نخواهد کرد)

دائماً اسم وی را اشتباهی صدا کنید (مثلاً اگر اسمش سارا است او را شیما صدا بزنید تا هر گونه امکان اشتباه اعم از لپی و ... به ذهنش خطور نکند و به شک بیفتد که رقیب دارد).اگر هم پرسید شیما کیست بگویید دوست دختر قبلی ام که تیریپی لاو گونه با او داشتم !
مدام به طرز لباس پوشیدن وی گیر دهید .مثال:
شما- این چه شلواریه؟چرا اینقدر کوتاهه؟مگه بابات پول نداره واست شلوار بخره؟
دوست دخترتان: کجای شلوار من کوتاهه ؟تا سر قوزک پام اومده!

(البته لازم به ذکر است که زنان 70 ساله در صورتی که در قید حیات باشند هرگز شلوار نمی پوشند و به دلیل کهولت سن و نزدیک بودن به زمان فسیل شدن فقط دامن می پوشند.دلیلش رو هر وقت 70 ساله شدید می فهمید!)

از یک هفته قبل از تولد تا یک هفته بعد از تولدش مفقود الاثر شوید و در دسترس نباشید و هنگامی هم که از شما درخواست هدیه نمود به وی بفرمایید:مگه من و تو واسه هدیه دوست شدیم؟مهم اینه که قلبامون پیش همدیگه باشه که هست!(لازم به ذکر است در سایر اعیاد سال از قبیل ولنتاین، سالگرد دوستی،روز عید نوروز و .... نیز همین عمل را انجام دهید)

هنگامی که با او قرار دارید یک پاکت مگنا(Magna) گازوییلی خریداری نموده و مانند اگزوز ماشین دائماً از خودتان دود متصاعد کنید در ضمن دود تهوع آور سیگارتان را نیز مرتباً به سمت وی حواله دهید
هر وقت با او بیرون میروید مانند انسانهای چشم چران مدام به لنگ و پاچه دختران مردم نگاه بیفکنید

هنگامی که دوستش را با خودش سر قرار آورد کانون توجهاتتان به سمت دوستش باشد و قبل از خداحافظی از دوستش بخواهید شماره اش را به شما بدهد!

- نکته: دختر خانم ها معمولاً به دلیل وجود خصلتی به نام حسودی جلوی دوستان صمیمی خود پز دوست پسر هاشون را میدهند حال تصور کنید که یک دختری وقتی که پیش دوستان صمیمی اش میباشد - در حالیکه مشغول تعریف دادن از دوست پسرش- ناگهان دوست پسرش را مشاهده کند که دست در دست دختری دیگر از آن ناحیه رد میشوند(این یکی خیلی حال میده حتما امتحان کنید )



نظر()

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ